Τρίτη 12 Απριλίου 2016

"Εξηρεύξατο" όχι λόγον "αγαθόν", αλλά λόγον παμπόνηρον και αηδιαστικόν!

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΤΤΑΔΑΚΗΣ  Η ΑΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
   Κι ἐκεῖ ποὺ οἱ προδοτικὲς κινήσεις τῶν Οἰκουμενιστῶν ἔχουν ἀρχίσει ξυπνοῦν κάποιες συνειδήσεις καὶ βοηθοῦν στὴν γνώση καὶ συνειδητοποίηση τοῦ γκρεμοῦ στὸν ὁποῖο μᾶς ὁδηγοῦν οἱ αἱρετικοί, ἔρχονται οἱ καλοθελητές, παλιοὶ θαμῶνες τῶν ἄλλοτε ἔνδοξων καὶ δυνατῶν Ἀδελφοτήτων, νὰ σπείρουν τὴν ἀμφιβολία, νὰ θολώσουν τὸν καθρέπτη τῆς ἀλήθειας, νὰ παίξουν τὸ ἀρχέκακο παιχνίδι τῆς διαβολῆς!   


Ἕνας τέτοιος καλοθελητὴς εἶναι ὁ συγγραφέας τοῦ ἄρθρου «Η ΑΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ» τοῦ κ. Ἀθανασίου Κοτταδάκη, ποὺ δημοσίευσε σήμερα τὸ «Ἀναστάσιος» (ἐδῶ), ἱστολόγιο γνωστῶν ὀργανωσιακῶν καταβολῶν, ποὺ μὲ τὶς ἀναρτήσεις του (καὶ τὰ σχόλια τῶν ἀναγνωστῶν του) ἀποδεικνύει τὴν φοβερὴ ζημιὰ ποὺ ἔχουν κάνει κάποιες «Ἀδελφότητες» καὶ συνεχίζουν νὰ κάνουν, ἀφοῦ τὸ ἱστολόγιο «Ἀναστάσιος» εἶναι στέκι τους.

   Σ’ αὐτὸ τὸ ἄρθρο, λοιπόν, ὁ κ. Κοτταδάκης, χωρὶς καμιὰ θεολογικὴ ἢ Πατερικὴ μαρτυρία, μὲ συναισθηματικό-διλημματικὸ τρόπο, μᾶς "διαβεβαιώνει" ὅτι οἱ Παπικοὶ ἔχουν Μυστήρια! Καὶ μοῦ θυμίζει τὰ παρόμοια ἐπιχειρήματα τοῦ μητροπ. Καλαβρύτων κ. Ἀμβροσίου, ποὺ μετὰ μιὰ διαμαρτυρία γιὰ τὴν θετικὴ τοποθέτησή του στὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα στὴν Ἀθήνα τὸ 2001– μὲ κάλεσε στὸ γραφεῖο του καὶ μεταξὺ ἄλλων εἶπε (ὅπως τὸ κατέγραψα τότε): «Μπορεῖς νὰ πεῖς ὅτι ἡ Θ. Κοινωνία τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν δὲν εἶναι τίποτα;».

   Γράφει ὁ κ. Κοτταδάκης: Ὅταν πρὶν χρόνια ρώτησα κάποιον Ἀρχιμανδρίτη: Οἱ Ρωμαιοκαθολικοί, «όταν  μεταλαμβάνουν την “Όστια”, κοινωνούν, όπως εμείς οι Ορθόδοξοι, Σώμα και Αίμα Χριστού”; “Όχι”, μου απάντησε μονολεκτικά και ρητά!

   Έμεινα άφωνος από τη βεβαιότητα με την οποία αποφάνθηκε ότι, ο Χριστός της …στερεί το Σώμα και το Αίμα του, το Δώρο της σωτηρίας από ένα δισεκατομμύριο διακόσια εκατομμύρια -1.200.000.000- Ρωμαιοκαθολικούς πιστούς», ἀλλὰ καὶ ἄλλα «800.000.000- Προτεστάντες πιστούς»!

   Δὲν εἶναι ἐξοικειωμένος μὲ τὴν «λογικὴ» τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων περὶ τῶν Μυστηρίων καὶ Πίστεως, περὶ τῆς «intercommunion διακοινωνίας «κοινοῦ ποτηρίου». Δὲν εἶναι ἐξοικειωμένος μὲ τὴν Εὐαγγελικὴ χρήση τῶν ἀριθμῶν ὁ κ. Κοτταδάκης, ἐξ οὗ  καὶ ἡ «ἀφωνία»! Δὲν ἔχει «ἀκούσει» ἄραγε, ὅτι οἱ ἴδιοι οἱ Παπικοὶ στεροῦν τὸ «αἷμα» τοῦ Χριστοῦ ἀπὸ 1.200.000.000 πιστῶν τους! Ἀλήθεια, πῶς (κατὰ τὴν λογική του) «ο Χριστός …στερεί το Αίμα του» ἀπ’ αὐτούς, ἀνεχόμενος τὴν ἀπόφαση τῆς «ἐκκλησίας» τους;

  Στὴν συνέχεια, προπαγανδίζει τὶς ἐνέργειες τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ γράφει: «Εξαγγέλθηκε η σύγκληση της Αγίας Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδοξίας, …και αντί για «χαράς ευαγγέλια», «άρχισαν τα όργανα»! Παρουσιάζει, δηλαδή, ὡς σωτήριο τὸ ἔργο μιᾶς δράκας αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, τῶν ὁποίων οἱ αἱρετικὲς προϋποθέσεις εἶναι ἐξόφλαλμες στὰ κείμενα ποὺ ἑτοίμασαν, καὶ γιὰ νὰ ἀποδείξει ὅτι ὁ σκοπός τους εἶναι ἁγιοπατερικός, παραθέτει διαστροφικὰ ἕνα κείμενο τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, τὸ ὁποῖον, βέβαια, γιὰ ἄλλα πράγματα μιλᾶ.

   Ἑρμηνεύοντας δηλαδὴ τὸ χωρίο 1Κορ. 1,10 «ἵνα τὸ αὐτὸ λέγητε πάντες, καὶ μὴ ᾖ ἐν ὑμῖν σχίσματα…», λέγει  ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὅτι ὁ ἀπόστολος Παῦλος τοὺς παρακαλεῖ: «“Να είστε όλοι σύμφωνοι μεταξύ σας και να μην υπάρχουν ανάμεσά σας διαιρέσεις-σχίσματα”… Αλλά και πάλι τους ονομάζει αδελφούς. Γιατί κι αν ακόμα είναι φανερό το αμάρτημα -λάθος- τους, τίποτε δεν εμποδίζει να τους αποκαλεί ακόμα αδελφούς».

   Ἐδῶ, ὅμως, δὲν πρόκειται γιὰ αἱρετικούς, ἀλλὰ γιὰ χριστιανοὺς ὁμόπιστους, οἱ ὁποῖοι εἶχαν δημιουργήσει κάποιο σχίσμα, κι ὄχι αἵρεση καὶ ἄρα οὐδεμία σχέση ἔχει μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Παπικοὺς καὶ Προτεστάντες, στοὺς ὁποίους προσπαθεῖ νὰ τὸ ταιριάσει ὁ κ. Κοτταδάκης.

    Δὲν νομίζω ὅτι ἀξίζει νὰ ἀσχοληθοῦμε περισσότερο μὲ τὸ ἐξωφρενικὸ αὐτὸ ἄρθρο. Ὅσοι ἀσχολοῦνται μὲ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενσμοῦ, θὰ ἀντιληφθοῦν, ἄν κάνουν τὸν κόπο νὰ διαβάσουν τὸ ἄρθρο τοῦ κ. Κοτταδάκη (ἀλλὰ καὶ τὰ σχόλια τοῦ ἱστολογίου ποὺ τὸ δημοσιεύει) ὅτι ἡ κακοδοξία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ -δυστυχῶς- εὑρίσκεται ἐντὸς τῶν τειχῶν!

   Καὶ δυστυχῶς, ἡ καρδία τοῦ κ. Κοτταδάκη δὲν "ἐξηρεύξατο λόγον ἀγαθόν", ἀλλὰ λόγον πονηρόν, ἢ καλύτερα, παμπόνηρον καὶ ἀηδιαστικόν!
πηγή

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Τρελογιάννη, θεωρώ ότι ούτε το ιστολόγιο "Αναστάσιος" ούτε ο κ.Κοτταδάκης, του οποίου οι εν προκειμένω επιεικώς απαράδεκτες απόψεις ως εικός καταδικάζονται από την αδιάφθορη καθολική ορθόδοξη συνείδηση, εκφράζουν τη γραμμή των ορθοδόξων ιεραποστολικών αδελφοτήτων επί του ακανθώδους και φλέγοντος ζητήματος του οικουμενισμού. Αντιθέτως, συχνά-πυκνά παριστάμεθα μάρτυρες των θεοφιλών αγώνων που δίδουν κάποιες αδελφότητες, που κακώς, κάκιστα, ονομάζονται "οργανώσεις", υπέρ της προασπίσεως του πατρώου δόγματος και της αποδομήσεως του επαράτου οικουμενισμού. Σας θυμίζω την πλειάδα κυρίων άρθρων του περιοδικού Ο ΣΩΤΗΡ, το βιβλίο του π.Αστερίου με τίτλο "Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΗ ΘΥΕΛΛΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ", των κυρίων Βασιλειάδη και Ψαλτάκη, του κ.Μποζοβίτη για τους αντιχαλκηδονίους κ.ά.
Ας μην ξεχνούμε ότι εις εκ των ομιλητών στην τελευταία ημερίδα του Πειραιά με θέμα τη μέλλουσα να συνέλθει "Αγία και Μεγάλη Σύνοδο" ήτο και ο προδιαληφθείς κ.Μποζοβίτης.
Αφήνω τον πόλεμο εναντίον της οικουμενιστικής πολιτικής του μακαριστού Αθηναγόρα που άσκησε ο μακαριστός γίγας της Ορθοδόξου Θεολογίας Παναγιώτης Τρεμπέλας όπως και το περιοδικό Ο ΣΩΤΗΡ τη δεκαετία του 60.
Ας είμαστε λοιπόν περισσότερο προσεκτικοί σχετικώς και ας μην ενοχοποιούμε τις ορθόδοξες ιεραποστολικές αδελφότητες επειδή κάποιοι θεολόγοι που εκπροσωπούν, εν προκειμένω, μονάχα τον εαυτό τους εκφέρουν "άρρητα ρήματα" από ορθοδόξου χριστιανικής σκοπιάς.
Υ.Γ. Και οι ιεραποστολικές αδελφοτητες Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΟΧΑ ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΙΣ από χρόνια αγωνίζονται δυναμικά στο στίβο του αντιοικουμενιστικού αγώνα. Τα σχετικά τεκμήρια τυγχάνουν άφθονα και προσιτά στον καθένα.
Λ.Ν.

χαλαρωσε είπε...

Λ.Ν ΕΙΣΑΙ ΒΑΘΕΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ ΦΙΛΕ.

Παναγιώτης Νούνης (Panagiotis Nounis) είπε...

Συμφωνῶ ἀπερίφραστα μέ τόν προλαλήσαντα κύριον Λυκούργον Νάνη, μιᾶς καί ὁ ἐν λόγῳ συντάκτης τοῦ πιό πάνω κειμένου μηδενίζει ἀδιάκριτα-καί ἄρα ἀστοχεῖ ἐπί σκοποῦ-τό ἔργον τῶν ἱεραποστολικῶν Ἀδελφοτήτων οἱ ὁποίες προς τιμήν τους ἔχωσιν πλέον ἐγκεντρισθεῖ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ μέ τήν Πατερική Θεολογία τῆς Ἐκκλησίας.

Πολλῶ μᾶλλον εἶναι ἀναντίρρητον πλέον τό γεγονός, ὅτι ὁ ἱερός Μοναχισμός καθῶς καί οἱ ὀρθόδοξες Ἐκκλησιαστικές-Ἱεραποστολικές καί Ἀντιαιρετικές Ἀδελφότητες (ὁ ΣΩΤΗΡ, ἡ ΖΩΗ, ἡ ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΙΣ, ὁ ΣΤΑΥΡΟΣ, τό ΠΑΧΟΚ κ.ἄ.) ἀσκῶσιν ἐν Χριστῷ τήν ἀντιρρητική καί ἱερά πολεμική κατά τῆς Λερναῖας Ὕδρας τοῦ Παναιρετικοῦ πολυκέφαλου Οἰκουμενισμοῦ.

Οἱ σιγονταροσχισματικοί ἀδελφοί καί πατέρες, μέ τάσεις τινάς ἀνίερου ψευδο-Ἀποτειχίσεως (ἀντί ἰερᾶς καί Κανονικῆς Διακοπῆς τοῦ Μνημοσύνου τινός de facto Αἱρετικοῦ ἐπισκόπου) ἄς σιωπήσωσιν ἐπί τέλους τίς παραφωνίες των.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

1) Κακώς συσχετίζεται ο "Αναστάσιος", ιστολόγιο πλέον αμφιβόλου ποιότητας και σκοπιμότητας, με τις αδελφότητες.
Ένας εκ των 12 μαθητών του Χριστού, ήταν ο Ιούδας. Το ότι βρέθηκε να αναπαράγει ανοησίες κάποιος που μεγάλωσε στον Σωτήρα, δεν σημαίνει απολύτως τίποτε για την ευθύνη της αδελφότητας. Δεν θα απολογείται η αδελφότητα για το τι κάνει κάθε 45χρονος-50χρονος (δεν γνωρίζουμε την ηλικία του).

2) Όσο για τα σχόλια στην σύντομη κριτική-νύξη προς τις αδελφότητες της πατερικής παράδοσης.
Οι αδελφότητες στο παρελθόν πράγματι φυλούσαν θερμοπύλες. Δεν έβαζαν νερό στο κρασί σε δογματικά θέματα (που σχετίζονται με τον Οικουμενισμό). Οι "ΣΠΙΘΕΣ" του π.Αυγουστίνου έχου αφίσει ιστορία. Τα τελευταία χρόνια όμως γινόμαστε μάρτυρες της αλλαγής της στάσης τους. Ο λόγος, έγινε "σιωπή", για να μην δυσαρεστήσουμε τους κατά τόπους μητροπολίτες.

3) Στο ιστολόγιο Αναστάσιος κάναμε χθες απόγευμα ένα απλό ανώνυμο σχόλιο-ερώτημα (αλλά δεν το βλέπουμε δημοσιευμένο ακόμη):
"Συμφωνεί ο Αναστάσιος με τις απόψεις του Κοτταδάκη, τις οποίες δημοσιεύει;
Ότι οι καθολικοί κοινωνούν αίμα και σώμα χριστού;
Αν ναι, να μας το δηλώσει ευθαρσώς".
Αν όχι, για ποιο λόγο τις δημοσιεύει;

Με το σκεπτικό του (να δημοσιεύονται όλες οι απόψεις), στο εξής θα περιμένουμε να δούμε στο ιστολόγιο του κείμενα Ιεχωβάδων, Παγανιστών, 12θεϊστών, Πεντηκοστιανών κλπ.
Νομίζουμε αυτό είναι το πιο σημαντικό ερώτημα.

Ανώνυμος είπε...

1:02, θα μπορούσα να σας απαντήσω στο ίδιο στυλ αλλά δεν το κάνω! Αν μπορείτε αποδείξτε μας ΔΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ότι οι ιεραποστολικές αδελφότητες δεν πολέμησαν και δεν εξακολουθούν να πολεμούν τον οικουμενισμό. Μέχρι τότε ανοίξτε το ογκωδέστατο σύγγραμμα του μακαριστού, από τις αδελφότητες προελθόντος, π.Σπυρίδωνος Μπιλάλη με τίτλο "ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΣ" και διαβάστε την πολεμική του μακαριστού Τρεμπέλα και του περιοδικού Ο ΣΩΤΗΡ σε βάρος της ολέθριας οικουμενιστικής πολιτικής του κεκοιμημένου Αθηναγόρα.Επίσης ανοιξτε και τον τόμο του περιοδικού ΣΩΤΗΡ της δεκαετίας του 60 και διαβάστε τα κύρια άρθρα. Και στο προηγούμενο, αν δεν απατώμαι, φύλο του περιοδικού υπάρχει επικριτικό άρθρο της μελλούσης να συγκληθεί συνόδου. Όσον αφορά το εκλεκτό περιοδικό Ο ΣΤΑΥΡΟΣ αμφιβάλλω εάν υπάρχει μαχητικότερο αντιοικουμενιστικό περιοδικό.
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

Aν και Μεγάλη σαρακοστή στήσατε στον τοίχο της κατάκρισης ένα άλλο ιστολόγιο.
Όπως διαπίστωσα μέσα σε λίγες μέρες έχει πολλά θέματα ιστολόγιό του. Ο καλός κήπος έχει πολλά άνθη. Δεν πρέπει να είναι μονομερής.
Στο Αναστάσιος είδα και φιλικά και εχθρικά κείμενα για τον οικουμενισμό.
Σας παραθέτω τα τελευταία αντίθετα.
ΟΙ ΦΡΑΓΚΙΣΚΑΝΟΙ ΙΔΡΥΟΥΝ ‘’ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ’’ ΣΤΗ ΣΜΥΡΝΗ - Β. Χαραλάμπους
http://www.anastasiosk.blogspot.gr/2016/04/blog-post_85.html

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ - ΣΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
http://www.anastasiosk.blogspot.gr/2016/04/blog-post_17.html

ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΊΤΑΙ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ - Β. Χαραλάμπους
http://www.anastasiosk.blogspot.gr/2016/04/blog-post_76.html

Απάντηση στον καθηγητή Γ. Δημακόπουλο (ΗΠΑ) για το άρθρο «Καινοτομίες με πρόσχημα την Παράδοση: Αντι-οικουμενικές προσπάθειες με σκοπό να εκτροχιαστεί η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος» - π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος
http://www.anastasiosk.blogspot.gr/2016/04/blog-post_75.html

Και κάτι ακόμα. Αντρίκιο είναι ο διάλογος αυτός να γίνει στο δικό του ιστολόγιο και όχι σε άλλο. Εμένα αν εν αγνοία μου μια παρέα με κακολογούσε χωρίς να το γνωρίζω θα με πίκρενε.
Καλή συνέχεια της τεσσαρακοστής.
Γ.Θ

Ανώνυμος είπε...

Γ.Θ. γιατί να γίνει ο διάλογος εκεί; Το θέμα μας είναι το εάν πρέπει να κατηγορούνται οι οργανώσεις εξ αιτίας του Αναστάσιου και του Κοτταδάκη. Το δημοσίευμα που τα έβαλε με τις οργανώσεις ήταν του Π.Σ. στην Πατερική Παράδοση και αναδημοσιεύθηκε στον τρελογιαννη.Επομένως δε χρειάζεται να γίνει εκεί ο διάλογος. Ο Αναστάσιος και ο Κοτταδάκης αν θέλουν ας απαντήσουν στον Π.Σ. από το ιστολόγιο του πρώτου.

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΤΤΑΔΑΚΗ; ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ;

Ανώνυμος είπε...

Και ο αγωνιστής και ομολογητής π.Αναστάσιος Γκοτσόπουλος από το Σωτήρα προέρχεται!

Ανώνυμος είπε...

Όλο αυτό τον διάλογο τον γνωρίζουν οι Αναστάσιος ή Κοταδάκης;
Τέλος από ότι γνωρίζω μπορεί και οι δύο να είναι φίλοι των οργανώσεων αλλά δεν είναι μέλη ή εκπρόσωποι.
Ένας ενορίτης του τάδε ναού εκφράζει ή είναι υπόλογος για την ενορία του; Αν λοξοδρομήσει θα φέρει την ευθύνη η ενορία.
Φίλοι μου εδώ προσπαθείτε να θίξετε τις οργανώσεις για να τραβήξουν το αυτί των δύο αυτών ατόμων. Αυτό είναι έντιμο;
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είναι μέλη τους. Διότι τα μέλη παίρνουν καθοδήγηση από την οργάνωση και δεν μπορούν να εκφράσουν δημόσια αντίθετες απόψεις.
Αφήστε ήσυχες τις οργανώσεις και τους φίλους τους –αν είναι-.
Γ.Θ.

Ανώνυμος είπε...

http://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/7602-einai-ekklisia-oi-airetikoi
"Βαθυστόχαστη" ανάλυση από τον π.Βασίλειο Μπακογιάννη! Τι να πει κανείς!

Ανώνυμος είπε...

Στον δρόμο που χάραξε ο Κοταδάκης και ο π. Βασίλειος Μπακογιάννης.
Τώρα ποιος έχει δίκιο και οι δύο είναι στην ίδια Μητρόπολη.
Αποτέλεσμα 2-1 υπέρ του Κοταδάκη.

Ανώνυμος είπε...


Αφιερωμένο στον Λ. Ν.

http://alitheia-agaph.blogspot.gr/2016/04/blog-post_13.html

Ανώνυμος είπε...

https://niksothropoulos.wordpress.com/2013/11/14/a-421/
Μια αγιασμένη μορφή, ο π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, για τις αδελφότητες!

Ανώνυμος είπε...

http://aktines.blogspot.gr/2016/04/21.html
Τα ορθόδοξα χριστιανικά σωματεία αντιδρούν στην έλευση του πάπα.

Ανώνυμος είπε...

https://christianvivliografia.wordpress.com/
Το περιοδικό Σωτήρ για τη μέλλουσα σύνοδο.

Ανώνυμος είπε...

Δημιουργεί εντύπωση η αντιφατικότητα των μελών του σωματείου ΄΄ΣΩΤΗΡ΄΄ μέ όσα γράφει τό περιοδικό τους Μοιάζουν παντελώς νά τά αγνοούν! Αποτελούν δέ υπόδειγμα νομοταγους πιστού Αμφιβάλλω άν τά πρόσωπα που αναφέρουν οι σχολιαστές όπως , Τρεμπέλας , π. Σπυρίδων Μπιλάλης καί ο γνωστός π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος ήταν επί μακρόν μέλη τους ή μήπως εκπαραθυρώθηκαν άκαιρα καί βίαια λόγω ασύμβατου χαρακτήρος Αυτή η αντιφατικότητα είναι ένα ψυχολογικό φαινόμενο που χρειάζεται ανάλυση ,μήπως καί ευθύνεται γιά τον κάπως ιδιαίτερο χαρακτήρα τους!