Τρίτη 17 Μαΐου 2016

ὁ ἅγιος Νικόλαος Τέσλα ὁ ἐκ Σερβίας

«Βίος τοῦ ἐν ἁγίοις ἡμῶν οἰκουμενικοῦ πατρός τῶν Θετικῶν Ἐπιστημῶν, ὁ μέγας Προμυθεύς καί Προστάτης: τοῦ Ἐναλασσόμενου Ἡλεκτρισμοῦ ἤ καί Ἡλεκτρομαγνητισμοῦ, τῶν ραδιοκυμάτων, τοῦ MRI, τοῦ Wifi, τῆς ρομποτικῆς καθῶς καί τοῦ ραδιοφώνου καί ἄλλων πολλῶν τινῶν ἐφευρέσεων, ὁ ἅγιος Νικόλαος Τέσλα ὁ ἐκ Σερβίας, εὐλόγησον πάτερ...»

Συγχαρητήρια στούς ἀδελφούς μας ἐκ Σερβίας διά τήν τιμητική ἀπεικόνιση
καί τήν σημαντική Ἁγιογραφία τοῦ σύγχρονου καί Μεγίστου ἐπιστήμονος (σαφέστατα μεγαλύτερου καί ἀπό τόν Ἀινστάϊν) πού ἔζησεν ὡς Ἀσκητής.

Ὁ Τέσλα ἦτο ἁπό ἁγία ἱερατικήν οἱκογένεια, ὁ πατέρας τοῦ Κληρικός, ἡ πρεσβυτέρα μητέρα του ἦτο θυγατέρα Κληρικοῦ ἀλλά τό ἀξιοσημείωτον εἶναι, ὅτι ἡ μητέρα του Νικολάου Τέσλα ἦτο πολύ Χαρισματούχα ὡς Χριστιανή. Χαρίσματα πού φαίνεται, ἐκληρονόμησεν ὁ υἱός της Νικόλαος.

Εἴθε ἡ Ἐκκλησία τῆς Σερβίας, νά τόν Ἁγιοκατατάξη εἰς τόν χωρό τῶν Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας, εἰς πείσμα τῶν Ἀθέων καί Ἀντιχρίστων ἐπιστημόνων.


Παναγιώτης Νούνης

μας τοστειλε το mail

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στην ίδια σύνθεση με τον Τέσλα είναι και ο Αθανάσιος Γιέβτιτς, και ο Αμφιλόχιος, αλλά και ο σημερινός επίσκοπος Γρηγόριος (διάδοχος του Γιέβτιτς) και πολλοί άλλοι...Αυτά σε ένα ναό της Ερζεγοβίνης.
http://trebinjelive.info/2015/09/11/u-sabornom-hramu-u-trebinju-oslikani-su-tesla-obilic-kralj-petar-ducic-princip/

Αγιοποιούμε ανθρώπους μόνο και μόνο επειδή είναι Σέρβοι; Και θεωρούμε οποιαδήποτε πράξη των Σερβων ως σωστή, συνετή καιπαληκαρίσια; Και οι Έλληνες μεγάλοι; Ας έρθει κάποιος στην Ελλάδα ή την Κύπρο και να αγιογραφήσει τους Παπανικολάου, Λιπέρτη, Κληρίδη, Κυπριανού, Μακάριο, ηγούμενο Νεκτάριο τον παπαροκά, Χριστόδουλο...Τσολάκη, Ράουφμαν και Κετσπάγια; Αυτοί δεν το αξίζουν;
Δε θα προκαλούσε μια κάποια αντίδραση στο εκκλησίασμα μια τέτοια πράξη;

Παναγιώτης Νούνης (Panagiotis Nounis) είπε...

Ἡ κάθε τιμητική Ἁγιογράφησις, ἔχει τήν Συμβολική της ἀξία. Διά τά ζώντα μέλη τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ἄλλος ὁ Συμβολισμός. Διά τά κεκοιμημένα μέλη τῆς Ἐκκλησίας ὁ Συμβολισμός εἶναι ἕνας ἄλλος. Προφανῶς ἀγαπητέ φίλε, δέν ἔχεις γνωρίσει τήν Σερβία ἤ ἔστω Σέρβους, διά νά γράφεις ὅσα γράφεις με περίσσιαν μᾶλλον κακεντρέχιαν καί ζηλοφθονίαν. Πολλῶ μᾶλλον διά νά ἁγιογραφήσωσιν τόν Νικόλαον Τέσλα, σημαίνει ὅτι ἡ Ἐκκλησιαστική Συνείδησις τῶν Σέρβων, τόν ἀναγνωρίζει ἀνεπίσημα μέχρις στιγμῆς, καί τόν θέλει ὡς ἅγιόν της, ὅχι διότι ἔχει τινά ἔλλειψιν ἁγίων, ἀλλά διότι ἔτσι τό ἀπαιτεῖ ἡ Συνείδησις τῆς Τοπικῆς Ἐκκλησίας.

Εἰκάζω ὅτι ὁ σχολιασμός σου, ἔχει ὡς κριτήριον του, τό μοναδικόν γεγονός καί μόνον ὅτι δέν εἶσαι Σέρβος; Κάθε Τοπική Ἐκκλησία, ἔχει ἤ δέν ἔχει τέλος πάντων, τό ἀναντίρρητον δικαίωμα νά «ἁγιοποιεῖ» καί νά ἐπισφραγίζει τήν ἁγιώτητα τῶν μελῶν της;

Ὁ Νικόλαος Τέσλας δέν ἦτο ἁπλᾶ, ἕνας Σέρβος ἐξ Σερβίας, ἀλλά Σερβοκροάτοαμερικανο-ἕλληνας. Κατ΄ οὐσίαν, ἦτο πέραν καί ὑπερ ἄνω, τῶν ὅποιων ἐθνικισμῶν, ἀπόδειξις ἡ πορεία τῆς ζωῆς του καί ἡ οἰκουμενική προσωπικότητά αὐτοῦ.

Ἄν οἱ Σέρβοι, οἱ Σερβομαερικανοί καθῶς καί πολλοί ἄλλοι, Ἕλληνες, Βραζιλιάνοι, Καναδοί, Γάλλοι, Αὐστραλοί, Κύπριοι, ἐπιθυμῶμεν, τήν ἐπίσημον Ἁγιοκατάταξιν αὐτοῦ, ἄν συντρέχωσιν ἔλλογοι σημαντικοί ἁγιολογικοί λόγοι, καί ὑφίσταντο οἱ παραδοσιακές ἁγιολογικές προϋποθέσεις, τοῦτο θά τό κρίνει καί θά τό ἐξετάση (ἄν ἦδη δέν τό ἔχει πράξει) σαφῶς ἡ Ἁγιολογική Συνοδική Ἐπιτροπή τῆς Σερβικῆς Ἐκκλησίας μιᾶς καί ἦτο Σερβορθόδοξος Χριστιανός.

Ἐξάπαντος ἕνα βασικόν ἁγιολογικόν κριτήριον εἶναι, ἡ Συνείδησις τῆς Ἐκκλησίας, καί ὄχι μονοσήμαντα οἱ ἀποφάσεις μιά χούφτα Σέρβων Ἱεραρχῶν, ἤ οἱ ὅποιες ἐθνικιστικές ἱδεολογίες.

Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ΔΕΝ ἁγιοποιεῖ ἀνθρώπους, διότι δέν ἔχει (ἀλλά οὔτε πρέπει νά ἔχει) τέτοιες προϋποθέσεις, ἀλλά οὔτε μάλιστα καί τέτοιαν ἀνάγκη. Ὁ Παπισμός ὅμως ἁγιοποιεῖ, μιᾶς καί δέν μετέχει τῶν Ἁκτίστων θεοποιῶν ἐνεργειῶν τῆς Τριάδος, διότι, ἐξ ὀρθοδόξου θεολογικῆς ἀπόψεως, εἶναι Πολιτικο-θρησκευτική ὀργάνωσις καί ὄχι Ἐκκλησία.


Ἐξάπαντος πολύ ὀρθά οἱ ἀδελφοί μας Σέρβοι ἀγιογράφησαν μέν, δέν ἔβαλαν ἀκόμη φωτοστέφανον δέ, διότι ἀναμένωσιν καλῶς τήν ἐπίσημον Συνοδικήν Ἁγιολογική Πράξιν καί τελεσίδικον ἀπόφασιν τῆς Σερβικῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία ἐξάπαντος, καθ΄ ὅτι ἀποδεικνύεται, μέ μιά καλή μελέτη εἰς διάφορες Τεσλιανές πηγές, τό ζήτημα τῆς ἁγιοκατατάξεως τοῦ μεγίστου ἐπιστήμονος τῆς ἀνθρωπότητος, Νικολάου Τέσλα, δέν τό ξεσήκωσεν ἡ Σερβική Ἐκκλησία, ἀλλά οἱ ὀμογενεῖς Σερβοαμαρικανοί, Καναδοί, Βραζιλιάνοι κ.ἄ. Τεσλιανοί καί φίλοι καί μελετητές τοῦ (ὄχι κατ΄ἀνάγκη ὀρθόδοξοι) ἐν λόγῳ ἐπιστήμονος.

Διά ποῖον λόγον νά μᾶς ἐνοχλεῖ μία τέτοια σημαντική ἀπόφασις, ἀκόμη καί ἄν ἐμφιλοχωροῦσιν τινά ἐθνικιστικά ἰδεολογήματα, μιᾶς καί πρόκειται διά ὀρθόδοξον μέλος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας. Μία Τοπική Ἐκκλησία, ἔχει τό αὐτοδύναμον νά ἀποφασίζει τόσον διά τά ζώντα μέλη της ὅσον καί διά τά κεκοιμημένα. Ἤ μήπως δέν ἔχει τέτοιον δικαίωμα; Καί ἄν ναί, με΄ποῖαν σοβαρή δικαιολογίαν, θά ἀναιρέσουμεν μίαν Ἐκκλησιαστική Πράξιν (Κλήρου καί Λαοῦ);

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ ΠΙΟ ΠΕΡΙΚΕΤΙΚΟ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΙΣ ΤΟΥ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΕΣΛΑ ΕΚ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ; http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2016/05/blog-post_18.html

π.Φ.

Ανώνυμος είπε...

Με όλο το σεβασμό στον Νούνη, αλλά δεν ξέρει τι γράφει.
Σκέτες ανοησίες.
Γιατί μπαίνει σε ένα θέμα το οποίο δεν γνωρίζει. Φαντάσματα.